You've got some growing up to do

Hej.
Snart fyller jag 200 månader! :) Förväntar mig presenter, det vet ni va? Förlåt att jag kanske påminner er lite sent, men ni får en liten önskelista här också så kanske det blir lättare för er att komma på vad ni ska ge mig! ;)
JustBeats solo!
Alltså, jag typ MÅSTE ha dem. Behöver hörlurar, och de här är de absolut finaste, bästa, underbaraste som finns! Köp dem åt mig här: http://beatsbydre.com/products/Products.aspx?pid=B6134&cat=3
Snälla? (A)
Parfymen Someday skulle jag också vääääldigt gärna vilja ha! :D
Sen skulle jag vilja ha Sour Patch Kids, om någon skulle orka köpa det åt mig? :D Mitt absoluta favoritgodis, och om ni ger mig det så finns det chans att ni får smaka... :)
Hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback