The hardest thing to learn in life is which bridge to cross and which to burn

Hej.
Träningen igår gick faktiskt relativt bra, tjoho!
Idag är jag GLAD. Så himla glad att svenskaläraren trodde att jag skrattade åt henne till och med. Dagen började helt underbart och fortsatte väl typ i den stilen! Det behövdes en sådan här dag, och passande att det hände på skolans födelsedag och allt...
Ikväll ska jag träffa min kompis, och vi kommer ha så galet kul! ;D Men innan dess måste jag fixa lite saker och sådant, men sen så. :)
Och förlåt att bloggen är sååå tråkig. Jag ska bättra på mig så fort jag har tid och ork. Blir ni glada då? :) Bra!
Några bilder får ni inte heller, men det är eftersom internet är för segt för att ladda upp det just nu... -.-
Hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback