Still alive with my fake smile

Hej.
Har nyss varit ute och gått ganska länge. Försökte komma på något sätt att vända livet tillrätta, kom dock inte på någonting. Förstår inte hur jag kan vara såhär glad och ledsen på samma gång. Jag förstår ingenting. Riktigt trött nu eftersom jag som sagt inte sov mycket inatt, men känner att jag inte kommer kunna somna på några timmar, inte ens om jag försöker så det spelar ingen roll. Ni inser också vilket meningslöst inlägg det här eller hur? Förlåt. Förlåt för allt.
Förresten träffade jag Dala och Manne idag, soper, älskar er. <3
Hejdå.
Jag har väldens finaste kompisar.<3 Ignorera mig, jag orkar inte.
Jag vill sova ute på balkongen i London med Amanda igen. Jag längtar tillbaka, så sjukt mycket. Jag vill vara FRI, och jag vill glömma all jävla skit, och precis så var det där. Så jävla vackra minnen. <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback