I can't have you for mine and I know it, I just wanna watch you shine

Hej!
Förlåt och sådär för att ni har fått sitta och bita av er naglarna i nervositet för att jag inte har skrivit något, men väntan är över! Jag har levt, och det har varit riktigt kul och jag har planerat att fortsätta göra det. :)
I fredags var jag på middag hos mormor med mamma och David, kul! På kvällen blev det lite jobbigt med tankar och sådant men jag överlevde, tydligen.
Gick upp tidigt och sådär i lördags och begav mig till Resecentrum med mamma, mormor och David, och vinkade sedan av honom när han åkte iväg till Stockholm, och sedan till England. Då kom tårarna. Likaså sorgen. Jag vet inte hur jag ska klara mig utan människan som jag har växt upp med så här länge. Jag vet inte hur jag ska klara mig utan en av mina bästa kompisar som jag älskar så mycket. Åkte hem och grät ut lite sen.
Senare blev det träning med RMtruppen, lunch med Amanda och träning med Mixen. Tränade i princip bort hela dagen, men klart värt det!
Åkte hem och fixade mig lite och sådär sen, och drog senare iväg till Amanda, hämtade en film och köpte godis och sen åkte vi hem till mig och kollade på Låt den rätte komma in och den är ju faktiskt väldigt... skum. Iallafall sov hon här sedan, och det var bäst, som vanligt! <3
På söndagsmorgonen ringde alarmet lite väl tidigt tyckte jag så jag bad det att vänta... Smart och sådär? Vi kom ändå upp i tid och glassade med glassfrukost.
Pluggade och sådant när Amanda hade stuckit, och sen träffade man en väldigt gammal kompis... Haha!
På kvällen blev det träning med Gymnastic Girls, och det var kul, såklart. :)
Igår var det skola, ganska händelselös dag måste jag säga... Förutom Jurre...
Skola idag igen. Mellan spanskan och engelskan åkte jag och Amanda och köpte kistor och choklad och sen satt vi på en bänk och lyssnade på musik tills det började regna, då åkte vi tillbaka till skolan.
Nu är jag hemma igen, och har tillbringat lite tid åt det här suuuuuperlånga inlägget. Hörde att ni kommer orka läsa och sådär. :)
Hejdå.
Min kompis och jag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback