You are the road that leads me home

Hej.
Förlåt för att ni inte fick något inlägg igår, som att ni ens märkte något. :)
Hur som helst tillbringades gårdagen i skolan och sedan med Amanda, Emanuel, David, Dala, Billy och Julia. :) Det kommer nog lite bilder senare! :)
Skildes från alla dessa vacka människor förutom Amanda efter ett tag och då åkte vi och shoppade loss lite på Willys och sen drog vi hem till mig och lagade mat. :) Efteråt blev det film, bli höga och sova, typ. ;) Du är BÄST!<3
Imorse drog vi iväg till Oscaria och tränade. Såååå kuuuul!:D
Efter träningen åkte jag hem och fixade mig och sen blev det bio med HELENA!<3 Vi såg Smurfarna och jag tyckte den var jättebra och superfin! (A) <3
Hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback