I hate myself for losing you

Hellå.
Skoldagen gick riktigt snabbt, och det är jag glad för för jag är så himla trött!
Nu ska jag plugga lite svenska, det går nog rätt snabbt. :)
Men först... Här kommer ditt inlägg Dala! :)
Mitt favoritgosedjur heter Ruff och är en golden retrievervalp och jag har haft honom väldigt länge. Jag fick honom på julafton. Jag sover med honom varje natt, om jag inte sover över med/hos någon. Jag älskar honom så mycket för att han är så söt och gosig och jättebra på att lyssna och trösta. <3 Han har följt med mig på väldigt många resor och hade ett eget pass när jag var yngre. I hans pass hade jag skrivit att hans fullständiga namn var Ruff Nils Andersson. Jag älskar dig Ruff! <3
Mina andra favorit gosedjur är Anki, Lillankan, Igge, Kuddenöffen, Nalle, Marie, Vovven, Fru Marsvin, Råttis och min Furberry!
Om jag var ett gosedjur skulle jag vara en liten mullvad med glasögon! :)
Hejdå.
Ruff! <3
De andra! :) <3
Råkade glömma Kuddenöffen... Men här är han! <3
Jaaa, jag kom på namnen när jag var liten.

I'm so sick of love songs,
so why can't I turn off the radio?


» Dala!

Awsome!! xD

2011-09-02 // 20:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback