The hardest part of moving forward is not looking back

Hej.
Sov nästan bort hela gårdagen, men blev iallafall lite stan och träning.
Och på kvällen träffade jag Amanda! Vi kollade film och sedan sov hon här. Problem att somna, jadå! Haha! <3
Idag har jag pluggat lite och håller på att ladda upp lite bilder på Facebook just nu.
Ikväll blir det Gymnastic girls och det blir nog kul. :) Förresten så ska de kanske tävla snart, det kommer ju blir bäst!
Hejdå.
Allt jag någonsin ville var att du skulle behöva mig
Nu ångrar jag att jag kämpade, ångrar allt jag gav
För nu i slutet av sagan är det ändå jag som står ensam kvar
Jag vill inte minnas dig, men kan inte glömma
För i mitt hjärta finns du kvar i all evighet.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback