Got to face new directions

Hej.
Nu är jag hemma från skolan och ska snart iväg till Rosta och träna, och hoppas på att det kommer att gå riktigt bra idag! :) Taggad är jag iallafall.
Jag har inget att skriva, varje dag är den andra lik; skola, träning, plugga, dö, sova. Ibland överlever jag, ibland inte.
Efter träningen ska jag till mormor och hämta saker, kärlek på det! 
För övrigt taggar jag morgondagen till tusen! Det kommer bli toppen!
Hejdå.

Jag tittar mig omkring men jag ser inget ljus,
Känslan av lycka är borta, jag känner inget alls,
Såra mig nu för det är ändå bara kallt,
Gör allt dumt på samma gång så jag slipper falla ner,
Ner till den där gropen som jag aldrig vill se mer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback