Feels like I'm drowning without your love

Hej.
Nu ska jag strax iväg till skolan, taggar håltimme två timmar efter första lektionen... Drygt!
Igår träffade jag Amanda på stan. Vi köpte lite presenter som vi försökte slå in i ungefär en halvtimme, skills. Efter det åt vi på Saigon. Senare på kvällen var det träning, den gick inte speciellt bra, men körde iallafall på mjuka tumblingen. :) Efter det åkte jag hem och duschade och sådant, sen blev det prat med mamma och Jennie till sent på natten. <3
Har inte mycket mer att skriva just nu, och det blir nog inte många inlägg nu när Jennie är här.
Hejdå.

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback