(B)elive (I)n (E)verything (B)ecause (E)verything's (R)eachable

Laddade nyss ner 16 Justin Bieber låtar som jag inte hade på datorn, det gjorde mig lycklig! :D <3
Nu sitter jag och kollar på musikvideos (bara Justin såklart!) och måste bara fråga, hur är det möjligt att vara så snygg?! Jag döööör! Han har visat mig vad perfekt innebär..! <3
Ofta det ens går att dansa bättre än Justin, nej! Dreglar ner hela tangentbordet just nu för han är så snygg och när han säger "Yeah man" på slutet, så sjuuukt sexigt!!! Jag älskar honom, jag älskar honom så himla mycket..!<3 Fixade förresten en av mina garderobsdörrar i helgen, så nu är det ännu mer Justin i mitt rum. Jag har insett hur mycket bättre Justin har gjort mitt liv och mig. Han har gett mig en anledning till att kämpa, och att vilja. Han har fått mig att tro, och han har fått mig att tänka på nya sätt. Han är bäst. <3
Hejdå.
JUSTIN BIEBER.<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback