Promise me to look back at us as a time in your life you enjoyed

Hej.
Jag har ingen bra anledning till att jag inte har bloggat, men jag har helt enkelt inte orkat. Mitt liv är så händelselöst just nu. Tror ändå inte att ni bryr er ett dugg.
Jag har haft skola hela veckan och massa prov och inte pluggat till ett enda. Ångest. Blir väl omprov för mig nu, skoj.
Humöret har gått från botten till absoluta toppen. Tänker dock inte skriva varför jag varit så glad..! :)
Inte mycket mer att skriva... Hmm... Imorse var jag på Karro och sjöng med massa människor, det var jättekul och är nu supertaggad inför konserten. Den är om typ tusen år men ändå.
Hejdå.
Jag vill att du ska må bra
Och jag vet att det är omöjligt med mig i ditt liv
Jag är bara i vägen
Jag klarar inte av att bara se på när jag förstör dig längre
Du är värd så himla mycket mer
Förlåt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback