Don't be afraid, I'm right beside you

Hej.
Dålig uppdatering, men ni är väl vana. :)
Igår hade jag två prov som jag troligen failade helt på, men jag orkar inte bry mig för nu är det höstlov! :D
Efter skolan träffade jag Dala och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Trevligt, och fett länge sen vi sågs. :o<3
Åkte hem... någon gång, och somnade typ direkt.
Idag började dagen genom att dö, sen fotboll, och träffa Manne och Helena! <3 Vi spelade Little Big Planet och satt vid datan och sjöng. ;) Runt åtta- halv nio(?) drog vi till IESÖ och joinade deras LAN! ;) Haha, Manne var häst och blev misshandlad. :( Träffade min älskade Hedda där också. :*
Efter vi hade hälsat på där gick vi nästan hem till Manne, men stannade och sa hej till Dala och Julia, och sen följde Dala med oss till Manne. Stod ute och pratade ett tag innan jag och Helena åkte hemåt. Årets sorgligaste dag blev till en supertrevlig och mysig dag tack vare mina underbara vänner. Jag älskar er så grymt mycket! <3
Nu har jag nyss duschat och håller på att försöka packa, det går ju sådär...
Hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback