There isn't anything I wouldn't do for you

Hej.
Jag har världens bästa vänner så nu tänkte jag skriva ett inlägg till två av mina bästa killkompisar som jag har känt i lite mer än ett år nu och jag älskar er Dala och Manne! <3
Okej.
Manne och jag gick i samma klass halva 8an och hela 9an, och vi lärde känna varandra i början av 9an någon gång, och det är jag jätteglad för! Du är den jag känner som har absolut sjukast humor och du kan alltid få mig på bättre humör när jag är nere bara genom att säga något roligt. Jag kan även prata om super-seriösa saker med dig och du orkar alltid lyssna.
I slutet av 9an satt du uppe långt in på natten på Skype och hjälpte mig att plugga och klara av skolan. Det betydde så himla mycket för mig, det var så snällt. Jag vet inte om jag någonsin har tackat för det men isåfall gör jag det nu, tack! Du är verkligen en riktig vän som jag aldrig vill förlora. Du äger! <3
Dala lärde jag känna genom Manne eftersom de har varit vänner sedan all evighet. Förra höstlovet spenderade jag nästan varje dag hemma hos dig och jag var så himla glad för att jag hade lärt känna dig för du är så sjukt snäll. Du är jättekul och jag har alltid roligt med dig. Även om vi bara kollar på en film så har jag kul, för det går inte att ha tråkigt med dig. Du finns alltid där för mig och märker om jag inte mår bra. Du bryr dig och verkar vilja hjälpa mig, det gör mig så glad, tack! Du är en grymt fin människa.
Just när vi hade lärt känna varandra såg jag verkligen upp till dig, både för att du var äldre och för att du alltid var glad och gjorde människorna omkring dig glada bara genom att finnas. Det sistnämnda ser jag fortfarande upp till dig för, men att du är äldre har ingen betydelse längre för jag har insett att du är precis lika barnslig som jag. ;) Du äger! <3
Ta åt er! Ni är grymma, jag älskar er. :)
Kärlek på er! <3


» Måne

Awww :3

Hahaha wtf på bilden på gungan ?! XD

2011-10-27 // 21:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback