A true friend reaches for your hand and touches your heart

Hej.
Dålig uppdatering nu igen, men har haft fullt upp!
I lördags kom minn älskade kompis Hadley till Örebro och sov här över natten med Helena.<3 Mycket tid tillbringades på Rostaskolans tak med godis och dricka, mysigt! Under natten spelade vi GameCube och promerade lite. :) Hadley var tröttis och gick och la sig, så jag och Helena kollade på Friends och pratade tills vi/jag höll på att dö av trötthet, awesome! <3
Gårdagen var också väldigt trevligt. Helena drog runt ett, och då gick jag och Hadley till Rosta och satt på taket och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen gick vi hem efter några timmar och då kom Helena tillbaka. Vi satt och glodde på grisarna ett tag innan vi cyklade iväg till I3 där jag skulle träna Gymnastic Girls. De drog efter ett tag och då åkte Hadley hem. :( Saknar dig, bästa vän! <3
Så tack för en underbar helg, ni är två av världens bästa vänner någonsin och ni betyder väääldigt mycket för mig. Puss på er, älskar er.<3
Hejdå.
Gammal bild från sommaren 2010. Fina och sådär? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback