Your eyes are the brightest stars I've ever seen

Hej.
Gårdagen var jättebra!
Hade en håltimme på 3 timmar någonting så jag och Amanda åkte hem till mig och åt pizza och kollade på Never say Never! Livet. <3
På eftermiddagen träffade jag Manne uppe på stan, sedan cyklade vi till Risbergska då han skullle skaffa biljetter till kvällen. Jag åkte hem och dampade runt ett litet tag innan Manne kom. Vi satt och snackade och sådan tills Amanda kom! Då blev det fix till festen. Jag var tönt. ♥ Vid 9 åkte vi till Helena och satt hos henne när hon fixade sig. Kom till Prisma vid 10 någonting och träffade Linnea där. :) Ganska drygt då, men sedan blev allt toppen! Tack för en awesome kväll tjejer, ni är bäst! :D <3
Kom i säng vid halv 5 någonting och gick upp kvart över 6 för att ha sång, älska livet.
Hejdå.
Enda bilden jag har från igår. Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback