I know that I only got myself to blame, but that doesn't help to ease the pain

Hej.
Riktigt trött på livet just nu, och ni uppfattar mig säkert som världens drygaste person just nu, förlåt, men orkar inte låtsas hela tiden.
Idag hade jag utvecklingssamtal. Vågar knappt tänka på hur dåligt det gick, och hur mycket jag skämde ut mig, men kanske ska byta program iallafall då Frank höll med mig om att jag är för dum för sam. Efter det där hemska samtalet åkte jag och min allra finaste vän Amanda till donkefinken där jag åt min lunch. Fuck skolan.
Nu har jag nyss duschat. Träningen gick inte speciellt bra, men körde på det hårda golvet utan att vara rädd för att foten skulle dö, så det var ju kul. Hoppade även lite bord, men det gick sämst, såklart.
Är ganska trött just nu, men inte alls taggad på att sova eftersom mardrömmar störde mig inatt och jag vaknade av mina egna skrik flera gånger, sådant är ju mysigt.
Borde plugga lite religion då jag har prov imorgon, men kan tyvärr inte gå på det, synd...
Hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback