It's time to face the truth, I'll never be with you again

Jag tycker det är ballt att vara mainstream, så jag ska också göra en sådan där 10 sanningar lista.
1. Jag tycker att killar som kan spela något instrument är det absolut hetaste som finns. Gitarr är allra bäst, sen trummor eller bas. Sen om han råkar kunna sjunga också så skulle jag inte klaga.
2. Jag blir jättelätt kär i utseenden men har svårt för att bli kär på "riktigt".
3. Jag tycker att ketchup är bland det äckligaste som finns. Det är rött, och kladdigt, och sjukt äckligt.
4. Jag började gråta första gången jag såg Never say never, och anledningen till varför jag grät var att filmen tog slut.
5. Jag hatar snö av hela mitt hjärta, förutom typ en halv millimillimillimeter av det som tycker det kan vara fint med snö, om jag slipper vara nära den.
6. Jag är rädd för Tintin och började gråta första gången jag såg trailern till filmen om honom som kom nyligen...
7. ... Jag började även gråta när jag såg Smurfarna på bio i höstas eftersom den var så himla gullig!
8. Veckan i London med Amanda i somras var den bästa veckan i hela mitt liv, och jag skulle göra vad som helst för att få återuppleva den. Äkta perfektion.
9. Justin Bieber är den absolut finaste människan jag någonsin har sett, och jag är beroende av honom och hans musik och förut blev jag jättesårad när någon sa elaka saker om honom, men inte längre, så det är bara att prata på haters.
10. Per finns inte.
Ja, men nä... Alltså, kom inte på någonting så ni visste troligen det mesta men ja...
Nu fick ni se lite av mina Paint-skills också! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback