I thought you'd always be mine

Hej.
Skoldagen var långt ifrån den bästa jag varit med om, den var inte ens okej. Skulle göra allt för att slippa gå dit just nu, jag vet inte varför jag ens går dit längre. Vem fan märker ens att jag finns?
Lever med en stor jävla tomhet inom mig, en tomhet som är fylld av så himla mycket. Så mycket som jag bara vill berätta för någon, men som jag aldrig kommer kunna säga. För att jag skäms. För att jag är rädd. Jag förstår inte hur jag ska överleva nu, det här klarar jag inte av. Förlåt.
Hejdå.
En smärta som jag inte är redo att hantera själv,
men jag ska klara av det,
för din skull.
Du är allt jag behöver,
och allt jag någonsin kommer behöva,
förlåt för allt.<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback