Take nothing but photographs, leave nothing but footprints, kill nothing but time

Hej.
I fredags sov jag hos Amanda. Vi kollade film och myste och åt och sådant. Och lagade mat! Bäst, som vanligt. Den där tidiga läggtiden som vi snackade om blev det inte riktigt som vi hade tänkt oss med... men tre timmars sömn är ju bättre än ingenting iallafall!
På lördagen gick vi upp vid halv 7. Mer eller mindre döda... Klockan 8 var vi på I3 för att bussa iväg till Kristinehamn med våra Gymnastic Girls. Superjobbig bussresa där vi fick fixa frisyrer och allt sådant där. Väl framme vid tävlingshallen blev det förträningar, mat, väntan och massa lek med barnen. Kul, och jättejobbigt...
Självklart var våra flickor BÄST och fick både guld och silver i matta! Blev så himla glad :D
Bussresan hem var kul, då jag och Pjong försökte dölja att vi var feta...
Åkte hem till Amanda när vi kommit hem till Örebro igen och somnade och sov i en timme ungefär. Det behövdes verkligen..!
Kvällen minns jag inte så mycket av.
Nu sitter jag här och planerar inför morgondagen med Helena! :D <3
Hejdå.
Hittade en ny bild på mig och Helena som jag ville ladda upp... japp... :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback