What if we break into millions?

Hej.
Inte varit på humör för någonting på ett tag, men nu är man back on track, nästan iallafall.
Igår var det meningen att vi skulle simma med klassen, men jag var inte med pga komlikationer. På kvällen blev det träning, och där höjdes humöret väldigt mycket, väldigt snabbt, jag har världens bästa kompis som seriöst alltid kan göra mig glad! Amanda, du är bäst! <3 Träningen i sig kan jag inte säga gick bra, men jag hade rejält med kul, haha!
Idag startades dagen med nationellt prov i matte, sjukt lättad över att det var så lätt! Nu på kvällen har jag och Amanda varit på en föreläsning med Jasmine Kara, mycket intressant, och mycket godis! (a) Och nu har jag och Amanda bestämt oss för att bli lite biffiga, haha!<3
Hejdå.

Ni är awesome flickor!<333


Jag trodde inte att du skulle svika mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback