Shouldn't I know who I am by now?

Hellå.
De här timmarna mellan det här inlägget och det förra har bestått av plugg, Amanda, avslutning med Gymnastic Girls och ännu mera plugg. Är det bara jag som känner att vi har jävligt mycket att göra innan hand-in day? Håller på tillfället på att skriva klart History of math, och det är ju så grymt trist...
Hatar att helgen redan är över, jag vill inte till skolan, usch. Helgen skulle kunne beskrivas med tre ord, eller verb faktiskt (grymt va?) , plugga, träna och sova. Tror inte jag har sovit så här mycket på en helg på flera veckor, inatt sov jag nästan 7 och en halv timme (!), och guuuuud vad skönt det var.
Nu blir det tillbaka till pluggandet, taggad...
Hejdå.

Jag får inte vara ledsen, för då visar jag mig svag
Jag visar att jag bryr mig och det är ett stort misstag
Visar att de ni gör faktiskt förstör min dag
Men vad ska jag göra när ni bara ser ner på mig?
Sen när jag kommer hem, förstörd efter orden
Lägger jag mig i sängen, ensam på jorden
Jag tänker för mig själv "Tänk om jag gjort ett annat val".
Jag har sådan jävla ångest, för jag vet ju att allt är mitt eget fel.


du är bäst. ah.

2011-05-16 // 21:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback