Dramaqueen

Hej.
Nu har jag varit ganska dålig på att uppdatera märkte jag, too bad. I lördags tränade jag och efter det cyklade jag och mamma runt typ hela Örebro, det var jättekul! I söndags träffade jag Amanda på stan, vi letade, haha, ibland är verkligen saker mitt framför ögonen på en... Efter att vi hade letat klart åkte vi till stan och köpte glass och dricka, sen åkte vi ut till en av de stora gräsmattorna utanför i3, och snart kommer några okända och gröna bilder från då. Klockan fyra (typ, hahah!) åkte vi till Sandra och hade återträff med gamla gruppen, det var lite odd, haha! Nejmen hade kul. Vi bowlade också, spelade med Amanda, Emelie och Olivia, och jag var superduktig! :)
Igår tränade jag igen, ungefär halva tiden med Engla och halva med Mixen, och satan i gatan jag var trött efteråt..!
Idag var jag i skolan, det hände ingen värt att nämna. Eller kanske, men nej.
Ledig från träning ikväll, uppskattas!
Hejdå.

Am I just another scene from a movie that you have seen a million times?



Hittade en bild från min, Johan, Nicklas och Amelias våffeldag..:)<3


ÄLLSKAR VÅRA VÅFFLOR!<3

2011-05-11 // 19:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback