Time to say goodbye

Hej.
Igår var jag skogen, skulle orientera men dog, fuck pollen. På eftermiddagen spelade jag och Amanda tennis, haha, hade så jääävla kul! Du är bäst!<3 Vi var grymt duktiga förresten, seriöst världsmästare, och jag skojar inte! På kvällen fick jag hoppa in på en cheerträning, så det vart en del träning igår, men hade så kul!
Idag startades dagen med träning. En awesome träning eftersom jag och Amanda lärde oss lite fristående, men måste säga att jag kände mig väldigt dum då Jesper och Andreas försökte lära oss... Tålmodiga killar, minst sagt... Efter friståendet körde vi lite matta, det gick väl sådär för min del. Sedan sprang vi som galningar. Efter träningen var man lite social innan man drog hem och fick humöret nerdraget, rejält.
Senare åkte jag och mamma ut och cyklade, riktigt lång, avslutade det hela med glassssss! Hoppade studsmatta och sådant också, alltid awesome.

You don't need my secret midnight call,
I guess you need no one.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback