Hon hälsade, hon gjorde faktiskt det!

Hej.
Idag är det torsdag, och idag var det Vår Ruset! Sprang det med min underbara världsbästa vän Amanda som jag älskar så mycket!<3 Sprang på ungefär 28 minuter... Efteråt hängde vi runt och fick gratis saker, haha, gratis är gott! ;) Chillade runt ett tag sedan åkte vi iväg och lekte och sådant, och nu är jag hemma och är fett ledsen för att ingen är hemma och alla dissar och sover nu, haha, kul vänner man har, ni är fula!:) Blir väl till att roa mig själv med lab reporten och fortsätta vara mörkrädd utan någon att vara social med.:P Fast har faktiskt superManne att sociala mig med för tillfället! :D <3
Bilder från Vår Ruset kommer nog senare, orkar inte ladda över bilder till datan, är för lat...
Hur som helst, nu ska jag vara lite emo, forever alone, bye.

There is not a single word that I have ever heard that will change how I feel about you. <3


Hon hälsade!! :D:D Hon kände igen oss!! :'D<33

2011-05-13 // 18:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback