So what if i break down.

Hej.
Internet här är så snabbt att man blir mörkrädd, eller inte...
Tävligen gick sådär för laget, men för min del måste jag faktiskt säga att det gick helt okej! Hoppade inte alls på förträningen och min fot fick tejpas om några gånger, men sen på tävlingen körde jag halvskruv, tjoho! Jag körde två mattavarv, flickis och flickis-salto. När jag landade efter salton gick min fot av, nästa iallafall, så då fixades den till igen!:) Och nu ger alla en stor applåd till Amanda som körde flickis, och jag var så gryyyymt glad! Du är bäst tjejen!<3
Igår tränade jag, lite, dumt gjort, mycket dumt gjort faktiskt... :( Imorgon åker jag bara dit och kollar på, men jag blir så fruktansvärt träningssugen... Men bara foten blir bra så kan jag träna mycket och bra sen, det ser jag fram emot, det ska ni veta!:D
Idag slutade jag skolan efter bilden pga att alla har utvecklingssamtal, eller ja, de flesta, inte jag!;) Eftermiddagen tillbringades med Top Model 15 finalen och gamla julkalendrar! Nostalgi.;)
Imorgon planerar jag att ringa min mamma som troligen ligger och sover på nogot hotellrum med min morbror som snarkar överdrivet högt, avundsjuk? Nja, på att slippa vara i Sverige, ja, på snarkandet, nej, haha! Däremot saknar jag honom, och min moster och hennes man som också är där. :/
Bye.

Bilden är tagen från Amelias blogg, hon gjorde den under en SO-lektion, och japp, det är jag som är den lilla blonda ryska horan, ännu en snäll sak Amelia gör! ;* <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback