Lead me to heaven when we die

Tja.
4 dagar sedan jag uppaterade, ni bryr! ;)
I måndags hände inget sspeciellt vad jag minns, gick till Coop med Amelia på idrotten, trevligt! Tränade på kvällen, en ganska isslyckad träning, har ont i foten, och det är jättejobbigt...
I tisdags började jag dagen med ett nationellt prov, efter det vart det lite stan, sen ett annat nationellt prov halv 1 och det sista halv 2. Efter det åkte jag upp till mammas jobb. Nu har hon fått ett nytt jobb! Hon börjar i början av juni, och hon ska jobba i Västerås. Exakt vad hon ska jobba med vet jag tyvärr inte...
På tisdagskvällen tog mamma tåget upp till Stockholm för att sova hos min morbror för att senare resa vidare till London och till sist iväg till Malaysia! Jag kunde inte hjälpa att det rann lite tårar när tåget åkte iväg. Ha det superbäst mamma! Bor hos min mormor och morfar nu i ca 20 dagar. :)
Igår var jag i skolan från 09.30 till 10.00, chill! Efteråt åkte jag upp på stan, och det blev lite shopping, gilla! Efter det åkte jag hem och kollade på Top Model 15 finalen! Började nästan, men bara nästan gråta när de sa vem som var vinnaren, men hade jag börjat gråta hade jag känt mig måttligt patetisk...
Tränade på kvällen, en riktigt dålig träning, nu blir det att vila foten tills lördagsträningen, för på söndag drar vi på tävling! Har ni vägarna förbi Södertälje så tycker jag absolut att ni ska komma och kolla!:)
Idag var en ganska ohändelserikdag. Skola och vara hemma och slappa, men det kan ju också vara skönt ibland?:P
Hejdå.

You said that you would die for me,
then you must live for me too.


Bara för att jag saknar Emma...<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback