Alla dessa minnen följer med till döden

Hello.
Den här veckan har jag inte varit så social, hittills, har varit upptagen!
I tisdags var klassen(och D...) i Stockholm och vi gick massa sen friiiitid! Åt med Manne sen träffade vi Chadi, Nicklas och Armin och så gick vi runt lite, sen gick vi lite mer och efter några timmar träffade vi Amelia. :) Haha riksdagen var ju kul också... Efter det träffade jag Alexander. :)<3 Bussen hem var chill!;D
Igår var det nationellt prov i kemi, jag misslyckades helt, men jag orkar inte bry mig. På kvällen tränade jag, även fast jag mådde riktigt dåligt. :S Det är lite bättre nu, men ingen träning ikväll...
Ciao.

Du är äcklig som fan ditt jävla fula lilla luder,
har jag sagt något annat ljög jag.

Glöm inte bort att du är värdelös!
Du är så jävla hatad för den du är.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback