I'm in pieces, can you fix me?

Hej!
I fredags sov jag på Eklundaskolan med Engla, och vi lekte teamlekar på kvällen, det var faktiskt jättekul! Vi gick och la oss runt 12, men eftersom vi var ganska många så vart det svårt att sova...
I lördags tävlade vi, RM3!!! Vi tävlade i pool 3, så det vart ganska sent. För min del gick det faktiskt bra och jag är nööööjd med tävlingen! Efter det var det bara hem och duscha och sooova! Zzzz...
Idag vaknade jag relativt sent och stressade direkt iväg till idrottshuset och jobbade, och hejade på killarna. Jobbade mest efter tävlingen var slut. Det var faktiskt ganska roligt. :)
Efter en helg med såhär mycket gymnastik blir man vääääldigt träningstaggad, ni anar inte hur mycket jag ska kötta på de få träningar som är kvar av terminen nu! Gymnastik.<3
Snart åker jag och träffar Amanda. Vi är bäst! Ping&Pjong!<3
Hejdå.

Kärlek.<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback