I hate the thought of finally being erased

Hej.
Jag är medveten om att uppdateringen inte är den bästa, det får ni leva med. :)
I torsdags (tror jag?) var Dala och Manne här, vi spelade Sanning eller konka, och det var var jättekul, haha! Jag trodde aldrig jag skulle se Dala i bikini...
Efter att Helena hade jobbat klart kom hon hit, och då satt vi alla och chillade på studsmattan, det var great! <3
Träffade Helena igår också! Vi cyklade till världens ände och var nostalgiska, och efter det drog vi till henne, sen till mig! :) Hade en superdag, tack!<3
Hejdå.

Jag letar efter någonting att säga som kan ändra allt,
något mer än det jag redan sagt.


awesome dagar, verkligen , loveya!<3

2011-06-21 // 23:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback