Svider i mitt hjärta när jag faller ihop

Hej.
Jag vet att ni inte kan läsa detta, men ni får väl ta och göra det då jag låser upp bloggen igen.
Gårdagens fest var awesome. Och det bästa var att jag fick bestämma vad vi skulle äta, alltså ingen äcklig tårta med typ jordgubbar, blir spyfärdig bara jag tänker på det. Iallafall gjorde vi en massa skoj, och släktingar jag knappt ens visste fanns kom, haha, och alla presenter jag fick var ju inte något minus. ;)
Runt 12-tiden drog David och Madde iväg mig på nattbad! :D
Idag hade vi sommaravslutning med världens bästa gymnastikgrupp, Mixen.<3 Vi var på två tränares landställe, och det var jättemysigt!:)
Nu ska jag öppna lite presenter som är kvar från igår.
Hejdå.

Ta dina drömmar,
dina löften,
våra minnen,
alla foton,
ja, ta allt som du vill ha,
för jag tänker inte stanna kvar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback