9a<3

Hej!
Nu är jag hemma från en helt fantastisk klassresa i Stenbäcken! :D Har verkligen haft jättekul. :)
Vi sov i stora tält för typ 15-16 personer, men i det tältet jag sov i var vi 18... Trångt, men eftersom jag är awesome och hade bästa madrassen fick jag alltid en massa plats! ;)
I Stenbäcken har jag bland annat klättrat i en höghöjdsbana (15 m), det var faktiskt riktigt kul. :) Har också paddlat, hållt på med geocaching, ätit, solat och varit med underbara 9A.<3 Jag kan inte fatta att allt snart är slut. Att vi snart inte längre är en klass. Även fast jag inte gått i klassen lika länge som de flesta andra känns det jättetråkigt...
Det är ett under att jag inte har däckat ännu..! Natten till idag var jättemysig. Axelsson satt och spelade gitarr och jag sjöng, med hjälp från Manne i de låtar han kunde.:D Hade så kul och det var så mysigt. När Axelsson gick och la sig gick jag, Josse, Manne, Ebba och Öberg ut och gick lite. Vi låg till exempel och kollade på moln. Vid fyra någon gång gick vi till stora tältet och satte/la oss på bänkar runt brasan, och då var jag jääävligt trött, från kanske fem sov jag till och från, men har inte sovit speciellt mycket alls, och det känns både i kroppen och huvudet nu. :( Jag var smidig när jag var trött.
Tack klassen för en AWESOME klassresa.<3
Ikväll har jag tränat, det var sååå kul! :D Jag älskar gymnastik.
Hejdå.

And I DON'T want the world to see me! HAHA!(a)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback