Du gled ur mina händer utan att jag förstod någonting.

Hej.
Ni måste hata mig eftersom jag låser bloggen heeela tiden, men har mina skäl...
Dagen började med frukost på McDonalds med Helena, haha, liv! ;) Hon är dum för att jag är ekonomisk... Efter att vi hade ätit gick vi runt på stan och gjorde INGENTING, typ. :) Drog hem och spelade, haha! <3 Upp till stan igen runt halv 2, och då träffade jag Amanda, vi gick och åt, sen drog vi till Wayne's Coffe och drack sveriges förmodligen godaste latte, awesome..! :B Och fy bubblan vad vi flummade när vi åt, hahahahaha, gris.<3 Åkte hem till henne sedan och övade lite låtar, fast vi var lite för flummiga för att kunna sjunga, så vi smutsade ner McDonalds istället, och där fanns det norrmän, HAHAHA! :D Vid kvart över fem åkte jag hem till Helena med en blå ballong, hämtade henne, sen åkte vi hem till mig och gjorde våfflor och spelade, och hon är sääääämst!<3 Min ballong gick sönder för jag slog den i en gran... :(
Vid 8 drog vi upp på stan, köpte lite kalorier, sen kollade vi på Kronjuvelerna! Den var bra, bra story, men den hade seriöst typ fem slut, om inte flera, och då fick man typ minipanik för att den aldrig skulle ta slut... Och under filmen var första gången i mitt liv jag ville vara kille... Rawwwr! ;)
Nu sitter jag här och nördar musik, ska nog ladda in bilderna från kameran, om jag orkar...
Jag har världens bästa kompisar, tack för att ni finns, ni snurrar min värld!<3
Hejdå.
Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
Lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback