Living the dream!

Hej!
Idag har jag varit med Amanda, vi kaosade i mitt rum, panikade, sen när det var klart åkte vi till ÖoB. Vi tryckte i oss två kistor med druvsocker, haha..! :D Nu är jag inte trött, faaaan! :(
Efter att jag hade dumpat Amanda hemma hos henne (;)) kom Helena hem till mig och vi spenderade hela kvällen ute på studsmattan med pizza och massa prat, mys!<3  Hon drog för en stund sedan och nu ska jag städa mitt rum... :(
Hejdå!
-...blahblahblah...ska vi leka nu?
- MUUUU!
- Nu, inte mu...
- Åh...
Jag är smart.

Mina och Amandas muffins från häromdagen! :) De ljusrosa är citron och jordgubbe-smak, de starkare rosa samma smak, fast mer jordgubbar, den gula kanelbullesmak(:D), de ljusa jordgubbe och melon och de bruna choklad! :D
Mitt kakmoster! :D
Mums!



hahah, och de som inte var blev nämnda var ju också goda. de hade säkert hemkunskapssmak.

älskar dig <3

2011-07-21 // 08:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback