Between me and love you are the the common denominator

Hej!
Nu är man hemma från London igen, och allt, ALLT, känns trist. Tiden där var den bästa i mitt liv, och nu är det över. :(
Jag kommer faktiskt inte ihåg vad vi har gjort varje dag, så kan nog skriva ett sådant inlägg när jag träffar min älskade Pjong, så kan vi nog klura ut det tillsammans!<3 Jag älskar min kompis, hon är så bäst.
Måste säga att min mage känns otränad nu eftersom jag har skrattat ihjäl mig hela tiden i London, och nu inte alls... "/
Vet inte vad jag ska skriva.
Hejdå.
- *DAMP*
- Ursäkta... Vad har ni för funderingar?
- ALLT!
- Till exempel?
- Vart är vi?! Vart ska vi?!
- Eh... Vart ska ni bo?
- Hos mina släktingar!
- ...Vart bor de då?

- DET ÄR MÖÖÖRKT!!!
- *Svarar inte.*
- Det är mörkt nu... :)
- Mm... Sa du det förut fast jag inte svarade?
- Jaaa..?
- Jaha, trodde det var ett CP!
- Jaha, bra.

- Passionsfruits & jetlagged pineapple... Vadå jetlagged?
- Jamen du vet det är när man tex flyger långt och typ ändrar dagsrytmen?
- Ja, jag vet men hur kan ananasen vara det?!?!?!

- Jamen B börjar ju på B...
- Jo, det gör det ju..?

- Jag kan inte fatta att jag köpte det! :D
- Nej... Inte jag heller!? ._.

- What the hell? Vad...
- Vad fanken.

- Jamen hennes föräldrar ba Lena är för fult...
- HAHHAHAHAHAHA sa du Balena?!

- Här ligger jag på rygg...
- Sa du att du purrar rygg?!

- Is that yours?
- Ursäkta?

- Jag har en basker!

- PÄRON, PÄRON, PÄRON!

SMARTA TJEJER I LONDON!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback