Äre päron på bög idag?

Hej.
Dagen började med att driva runt på stan och resecentrum med Amanda, sedan tog vi bussen ut till Marieberg, där det blev MINISHOPPING, jobbigt... :( Men nu är vårat godis inhandlat, så nu överlever vi kanske timmarna på planet! ;) <3
Efter stan åt vi, sen bakade vi muffins, sen brände vi några och det var jättekul, sen fick Amanda damp för det och då blev allt ännu roligare, hahaha, jag älskar dig!<3
Efter det flummade vi ihjäl oss, hahaahh! <3
Pjong, du är BÄST.<3
Sorry för stöld... Men jag skrattar ihjäl mig! XD

- Jag ska på konsert ikväll.
- Jaha, var det kul?
- Haha?

- De här kakorna ser ut som mattor.
- Jadu.. det beror ju på hur dina mattor ser ut.
- Som kakor hihihih
- humor? -.-'

HAHA, för en gångs skull inte jag som är idioten, hahah, love!<3
Nej men hejdå, och glöm inte, korre kurra vilse...
Nu blir det bilder från vår övernattning för några veckor sedan! <3
Saft!
Tacos!<3 Hade problem med skålarna, så notera hur jävla fint det ser ut!
Amanda!<3
Tänk om vi hade ställt skålarna i den här ordningen, fett pinsamt...
Amanda på Backahallens tak, grym bild! (A)
Fönsterna vi satt under i regnet! ;)
<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback