Take me back to my life

Hellu.
Klarade hela skoldagen utan att somna, imponerande!
Mitt håt luktar mat, jävla hemkunskap...
Imorgon ska jag till kuratorn, jag dör, jag dör, jag DÖR.
Nu ska jag fixa håret till träningen..! Snaaart träning! ;D
Och ni som klagade på min Simba-bild idag i skolan var elaka. Ni är bara tomtar.
Och just det, den där listan! Kom på att det är 1a imorgon och Februari bara har typ 28 dagar så slipper jag skriva så mycket!
Så ja... Borde komma på listan nu. Och Lie har fått lite hjälp! Av andra listor, busigt.

Dag 01 – Vem jag är
Dag 02 – Mina föräldrar
Dag 03 – Mitt favoritminne
Dag 04 - Det här saknar jag
Dag 05 – Saker jag samlar på
Dag 06 – Min favoritlåt
Dag 07 – Min första kyss
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Det här ångrar jag
Dag 10 – Vad jag vill i framtiden
Dag 11 – Den här veckan
Dag 12 – Min bästa vän
Dag 13 – Det här är trygghet för mig
Dag 14 – Min tro
Dag 15 – Mina rädslor
Dag 16 – Mina hobbys
Dag 17 – Mina drömmar
Dag 18 – Vad jag gör på min fritid
Dag 19 – Det här får mig att gråta
Dag 20 – Min favoritplats
Dag 21 – Min släkt
Dag 22 – Vad jag inte kan leva utan
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Vad betyder kärlek för mig
Dag 25 – Saker jag vill göra
Dag 26 – Saker jag aldrig skulle göra
Dag 27 – Resor
Dag 28 – Den här månaden

Haha, får se hur det här går... Det kommer ganska säkert ta mer än 28 dagar eftersom jag inte alls har tid att sitta vid datan varje dag och verkligen inte ORKAR mobilblogga för min T9 har konstiga ord och det är jobbigt att ändra.
Hejdå.

In the darkness lights will take you to the other side
And find me waiting there
You'll see if you just close your eyes.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback