En saknad, en sorg, en jävla massa minnen

Hiya.
Imorse tränade jag. Körde flickis-sträcksalto för första gången. Tjoho.  Efter träningen köpte jag GROVT mycket frön till grisarna, och nu sitter Polly och äter på taket till deras hus. Sweetie! Efter det gick jag och mamma ut och gick, mysigt.<3
Ikväll har jag pluggat och nu sitter jag och spelar piano, alltid kul. Borde läsa lite i svenska boken, men den är så sjuuukt seg så jag struntar i det, busig som jag är...
Jag och Amanda har inte kommit på speciellt mycket till dansen imorgon, förslag på lätta, lungna och "coola" steg, ja tack! Vi träffas hur som helt lite tidigare och försöker hitta på något...(y'
Bye.

Måla lite i Paint förut... Hade inget internet och har bara typ 10 låtar på datan och alla är instrumentala. Har hur som helst I just can't wait to be king, så målade lite The lion king saker... Ah... Grodan är ju bara en vanlig awiemawepp-groda, sen Nala eller vad fan hon heter som ligger där, och Simba i mitten, och den där blåa fågeln, Zazzo eller något sånt, eller det var nog min f.d kompis katt som hette det men bryr. Och djurkören där bakom, och typ under solen är det Timon och Pumba. Enjoy.

Jag säger att jag har glömt dig och att allt är helt okej,
men fuck it! Hur ska jag någonsin kunna glömma dig..?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback