Just wanted to say I'm sorry

Hej!
Igår dog mitt lilla marsvin... Det känns jättejobbigt men bättre att det hände nu än om 1 år när man verkligen har fäst sig vid henne och sånt, även om det känns hemskt att tänka så... R.I.P lilla älskling. :'( <3
Dagen idag har varit ganska okej. Hahaha, skönaste brevet på engelskan!! Vi hade Mr.Shanks som vikarie, och nej, det var inte för att jag tycker han är snygg som jag och Amelia satt längs fram! Det var för... Amelia hör dåligt... Liksom ajfan!. Vem behöver kloner? I want the original! ;) HAHA! Amelia schööön!<3 I'm so blogging this.
Hejdå.
Jag behöver dig mer än vad jag älskar dig, och jag älskar dig så himla mycket.<3


men kloner e ju bara billiga kopior! klart jah vill ha orginalet?! ;)<3



den lilla biten e så fin<3

2011-01-14 // 19:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback