Can't get you out of my head, it sucks

Hellu!
Pluggar spanska nu, tycker fortfarande det är kul att plugga, haha.
Kom hem från Manne runt 8, gick därifrån och träffade Helena på vägen hem, nice! <3
Öppnade ganska nyss min julklapp från Amelia, sjukt fina örhängen, tack! Har idag insett att hon älskar min body lotion som jag har i skåpet i skolan, och den är ju fucking bäst, So Elixir.<3 Nu tänkte jag plugga lite till och sen bränna lite fett om jag inte somnar...  Tror jag har en kroppstempratur på ungefär -25 grader för tillfället, helt lila armar, ah mysigt.
Nattinatt!


jag måste döpa min bridegroome som jah fick av dig ;o<333

pluss att jah måste få lite body lotion av dig på mondag :B

2011-01-14 // 19:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback