I know the treasures lies beyond the pouring rain

Heii.
Funderar på att också göra en sån där 30-dagars lista, men ah... Får se. Vem skulle bry sig liksom...
Igår pluggade jag typ hela dagen, sen tränade jag Gymnastic girls, jag och Amanda kom på lite dans tillslut.
Nu ska jag snart i väg till skolan, så grymt trött! Trots allt bara 4 lektioner, det ska jag nog klara av, sen träning ikväll och är fett TAGGAD! Kommer bli awesome.
Nej, nu ska jag vakna sen ska jag ut i kylan, om det är kallt ute? Det var det iallafall halv 5 imorse när jag sa hejdå till mamma. Gosh, kommer dagdrömma om min varma säng hela dagen, drool.
Bye.


Together they march through the fire
Forever they're lost in this world





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback