Can't take another day without you

Hej.
Hemma från en sjuuukt jobbig dag, har gjort ungefär 100000 halvskruvar idag, var demogymnast. Ryggen, benen och armarna är sönderslagna, men exakt hela min kropp gör ont. Faaan vad de slåss. Nu är det över iallafall... Tränade barnen sen, det gick bra.
"Gick det för dig?" Haha!<3
Nu är jag trötttrötttrött och taggad till imorgon! Godis, Amanda och träning!
Hejdå.

If you woke up in my bed,
tell me then would you hold me
Or would you simply let me lie,
leaving me to wonder why
I can't get you out of my head?


Haha, men bara för att duu misstolkar! :O



"Jag hörde att du kom, men jag visste inte att du var så nära"! hahah :D

<3

2011-02-20 // 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback