Your favorite fruit is chocolate covered cherries and seedless watermelon, nothing from the ground is good enough

Hej.
Nu har jag gått på Risbergska i fyra dagar, och allt är bra! :) Gillar klassen och skolan. ;)
Jag har inte något speciellt att skriva. Sitter för tillfället här med min stackars skadade fot och lyssnar på musik.
Nu när skolan har börjat och man ska lära känna massa nya människor så har jag börjat tänka på en sak; killar har lättare att skaffa vänner. Seriöst, såhär pratar killar med folk de inte känner.
- Spelar du WoW?
- Jaaaa.
- Vilken level?
Så nu är de kompisar.
eller...
- Spelar du HoN?
- Neeeej! LoL är sååå mycket bättre!
- Neej! HoN ska det vara!
- Neeeeej! LoL!
Så nu är de också kompisar, även fast hela deras vänskap kommer gå ut på HoN vs. LoL i början.
eller...
- Spelar du CoD?
- Jaaaa.
- Eyy, har du supermega gun?!
- Jaa! Köpte den för 14 shootpoints!
- Hahah, den kostar 13 nu!
- Oh no.
Nu är de kompisar.
Åh, jag har inget liv...
Hejdå.

Du rev upp ett sår i mig som aldrig kommer att läka.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback