Then I heard about Justin Bieber, now I'm a Belieber!

Hej, igen. Flitigt uppdaterande, jadå!
Jag ska blogga om min idol.
JUSTIN BIEBER! <3
Okej, han är bäst helt enkelt. Han sjunger så grymt bra, så fint! Hans röst är helt fantastisk och jag är beroende av hans musik. Mina absoluta favoritlåtar som han har gjort är Pray och Down to Earth, de är så awesome, men det finns faktiskt inte en enda av hans låtar som jag inte tycker är bra. :) Justin spelar gitarr, piano, trummor, trumpet och sjunger som en gud, awesome.
Måste ju också säga att killen är otroligt snygg. Han är seriöst perfekt och jag kan inte förstå hur folk kan klaga på hans hår, för det är en riktigt snygg frisyr, både hans gamla och nya. Han klär sig väldigt snyggt också. Han är snygg, söt, sexig, allt! Hans ögon är så himla vackra. De är hasselnötsbruna och man smälter av att se in i dem.
Han är så naturlig. För er som inte har sett Never say never, gör det! Jag slår vad om att många av er killar som "hatar" honom skulle inse vilken underbar människa han är. Han är genomsnäll och jättekul. En av mina bästa vänner blev nästan lika beroende av honom som jag är när hon såg filmen.
Som sagt är Justin genomsnäll, han skulle seriöst kunna förändra världen. Han vill alla väl, och han vill hjälpa till. Publicerar videon till Pray sedan så ska ni få se! Ingen kan hata killen för det han gör, han är så bäst som gör såhär. Jag ser verkligen upp till honom, och jag tror att han har fått många att inse hur världen faktiskt ser ut genom just den här låten.
Alla ni som "hatar" honom, ge honom en chans. Jag säger inte att ni alla ska bli Beliebers, men ni har ingen anledning att hata honom. Många av er är bara avundsjuka på honom för att han är född snygg, snäll ,och med en massa olika talanger, men se upp till honom för det istället. Han har lyckats, för att han har möjlighet att göra det, och det är det inte många unga som har. Alla borde respektera Justin. Han lever sina drömmar, försök inte förstöra för honom.
Och respektera Beliebers! Tjejer (och killar) över hela världen är sjukt förälskade i honom, vet allt om honom och sådant. Jag kanske är en av dem... Men iallfall, låt oss älska honom, vi har insett hur underbar han är. Ni har väl också idoler? Precis. Man blir faktiskt ledsen när någon hackar på någon man älskar, vare sig man känner personen eller inte. Så istället för att klaga kan ni väl tänka och hålla käften? Självklart tycker jag att det är helt okej att skämta lite, men inte alldelles för mycket, det är respektlöst.
Skulle kunna fortsätta skriva hela dagen, men jag hinner inte just nu.
Jag älskar Justin Drew Bieber.<3
Kolla på den här videon också! Ni måste erkänna att Justin skulle bli världens bästa pappa! <3 Och han skrattar så sött att man typ dör!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback