A little different but it is still the same

Hej.
Har ni lagt märke till hur ofta jag har börjat uppdatera? Stolt!
Idag hände det inte så mycket i skolan, förutom att jag hade min första älskade musiklektion! <3
Nu är det helg. Har gått i skolan en vecka och är redan skoltrött, inte bra! Har iallafall planerat att tillbringa stora delar av helgen med mina fantastiska vänner. :)
Jag har funderat lite på min snygga-killar-lista jag gjorde för ett tag sedan... Jag har ju glömt massa, fast det visste jag nog redan egentligen. Hur som helst så skulle jag vara tillsammans med John Alvbåge om jag fikc välja vilken svensk kändis som helst att vara tillsammans med. Han är snygg, rolig, söt, och en grym målvakt! Om ni inte har läst hans blogg på NA så rekomenderar jag starkt att göra det. :) Det är sjukt att han inte är divig trots att han är så grym! Jag är verkligen imponerad av den killen, och att han bor i Örebro gör ju inte honom ett dugg sämre, tvärtom! Haha, jag ville bara säga det, och som ni alla vet har jag redan en pojkvän. Länk till bloggen hittar ni längre ner!
http://na.se/bloggar/johnalvbage
Hejdå.
Love light my way through the night.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback