What is worth dying for is worth living for

Hej.
Nu är sommarlovet slut... Sååå jobbigt att man inte vill sluta när man ska sluta och inte vill börja när man ska börja... :(
Iallafall, idag började JAG gymnasiet! :) Känns som man borde ha varit nervös, fast det var jag inte alls, och det var superskönt. :) Allt verkar okej hittills.
Hade dock lite svårt att välja kläder imorse, men här får ni lite bilder på vad jag valde mellan!
Tycker jag är rätt snygg i millitärmönstrat så.
Rosa och orange är fint tillsammans!
Min favoritklänning! Den passar verkligen till ALLA tillfällen. Söt, snygg, sexig, dirty.
Ännu en outfit jag är nöjd med! :)
Vad jag till sist valde att ha på mig! Dålig kvalité, förlåt, men var stressad till skolan... Blev jättenöjd! :D
Hejdå.
Don't dry with fakes or fears,
because you will hate yourself in the end.


HAHAHAHHHAHAHAHHHHAA

asså

AHAHHAHAHHAHAHAHHAHA x'''D

såå fint assw, den där klänningen ska du såå ha imorron!!

2011-08-23 // 22:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback