Time to open your eyes and take a look behind the closed doors

Hej.
Övernattningen var helt jättebäst! Jag älskar dig Amanda! <3 Tränade imorse. Jag hade ju planerat att bara vara där och kolla på, men efter halva träningen började jag köra ändå. (A)
Sen hem, DÖ.
Helena kom hem till mig lite senare. Vi låg och pratade och sen drev vi runt lite innan vi slutligen hamnade på en skolgård. Du äger, I love you! <3
Sen hem igen, DÖ. DÖ. DÖ. DÖ. Jag har ALDRIG känt mig såhär bortprioriterad, såhär misslyckad, såhär hemsk, såhär hatad. Tack till Dala som orkar med mig, du är en riktig vän, älskar dig. <3
Alldeles för trött på livet för att kunna skriva mera, hoppas inte det gör något.
Hejdå.
One less person in this cruel, evil, awful world, will it matter?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback