One day when the sky is falling I'll be standing right next to you

Hej.
Nu sitter jag här och har lite tråkigt... Skolan börjar om lite mer än en halvtimme och eftersom jag inte går på IESÖ längre så behöver jag inte åka en halvtimme innan jag börjar, skönt, men tråkigt just nu.
Träningen igår kväll gick inte så bra som jag hade hoppats. Foten gör ont ibland, men lite kan jag köra iallafall. Jag älskar att vara på träningarna för då får jag träffa Pjong! <3
Nu taggar jag till en dag med tre lektioner och två håltimmar... Tråkigt! Träffar kanske också någon söt och snäll människa i eftermiddag. :) Känner att jag bara skriver för att skriva just nu, men ni som har klickat er in hit vill ju troligen läsa så här får ni något att läsa ju. Ni ska få ett inlägg som faktiskt handlar om något någon gång, men just nu är mitt liv ganska stressigt, och det är inte precis så att jag prioriterar datan och bloggen, förlåt för det, men tummis på att den ska bli roligare!
Hejdå.
Såhär söt är jag innan skolan.
Söker min lycka i djupa sår.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback