Jag köper bara hårsprej från urban by Björn Axen

Hei! Jå, Emanuel heter jag och jag ska blogga :3 Jag är bättre på det än alla er andra för jag är så erfaren. Fast jag har bara videobloggat innan. Men nu så behövde Lie stöd eftersom hennes blogg är så otroligt underlägsen och jag kände att det behövdes livas upp lite. Det känns som om någon tittar på en hela tiden i det här rummet för det är massa posters av nåogn pojke D: Lie luktar på saker och säger att det luktar svett, usch då. Jag måste hälsa på plopp :D inte andra hest...men plopp för plopp er soet hest.

Hejdå =)


ahjuste sen ska man ju ha någon låt lyric på slutet (I)

Jag vet en rolig plats, ett trolleripalats
ta med din syster å din bror å alla vänner som du vill
så ska jag visa er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback