Jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Hejjj.
Jag glömmer lätt bort att blogga, så ursäkta.
Min superfina, jättebästa, fantastiska bästa, bästa kompis Amanda sov här i lördags. Vi hade en liten Justin Bieber-fest, lagade mat helt själva, som faktiskt blev god! :D Lite senare på kvällen träffade vi Dala och Manne, kul! :) Sen drog vi hem och gjorde äppelpaj runt 12 på natten, den blev supergod! ;) Natten tillbringades på undervåningen med sura godisar, vindruvor, paj och Never say never! <3 Och nu taggar jag en frukost med henne här i veckan. :P
Finns det någon som skulle kunna tänka sig att göra mig en liten tjänst förresten? Säg till isåfall...
Hejdå.

Lägtar tillbaka, saknar allt vi hade.
Saknar tiden då jag betydde något för dig.
Det du säger nu är bara ord,
förut hade de en mening.
Du kanske inte tror att jag ser att du spelar,
du tror väl inte att jag förstår.
Även om ditt spel är som en genomskinlig hinna mellan oss så ser jag det.
Du är grumlig när jag ser på dig genom den,
och det gör så ont att veta att du egentligen inte bryr dig.
Jag älskar dig,
även fast jag vet att du inte känner detsamma.



DU ÄR BÄST. <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback