You're the light for me

Hej.
Nu klämmer jag in en pytteliten paus från Science Fair-pluggandet..! Vet inte om jag kan säga att jag är värd det däremot, haha.:) Ska snart tjata lite på Manne och be honom hjälpa mig med den svåra frågan...(A)
Idag började skolan, fy. Pollen har mer eller mindre dödat mig hela dagen, men det är inte det enda som dödat mig. Imorgon taggar jag träning till tusen(!), även fast man troligen kommer vara trött efter en natts pluggande och en stressig dag imorgon? Jag fattar inte att jag ska träna imorgon, åååh! :'D
Nej, tillbaka till pluggandet, kämpar slutet nu...:)
Hejdå.

Titta, chromosomes!

Du har rest mig upp alla gånger som jag ramlat,
du är min andra del,
fast den bättre halvan.


Jag älskar dig

2011-05-02 // 13:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback